Алгоритм поселення до студентських гуртожитків Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Наказ Про поселення в студентські гуртожитки Університету у 2017/2018 навчальному році
- Крок 1. Удома:
- Якщо Ви рекомендовані до зарахування і надаєте оригінали документів для зарахування на навчання, то підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:
- Заява на поселення (роздрукувати бланк та заповнити за зразком).
- Копії документів, які підтверджують пільги (за наявності).
- Договір на поселення (роздрукувати договір та додаток до договору) – 2 примірники.
- Копія паспорта (1, 2 та 11 сторінки).
- Копія ідентифікаційного коду.
- Оригінал довідки про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
- Фотокартки 3 x 4 — 6 шт.
- Конверт 11 x 16 (без марки).
- Заява на утримання зі стипендії оплати за проживання в гуртожитку (роздрукувати бланк заяви, заповнити за зразком) – 1 примірник (лише для студентів бюджетної форми навчання).
- Копії та оригінали документів, які підтверджують пільги, необхідно надати ОБОВ’ЯЗКОВО!
- Якщо Ви рекомендовані до зарахування і надаєте оригінали документів для зарахування на навчання, то підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:
- Крок 2. Комісія з поселення:
- Комісії з поселення факультету/інституту буде сформовано при відповідних Приймальних комісіях, тобто в тих самих приміщеннях. Усе, що потрібно Вам зробити — це уточнити номер кабінету.
- Якщо Ви є в списку на поселення, то надаєте комісії з поселення такі документи:
- Заява на поселення.
- Копії документів, які підтверджують пільги (за наявності).
- Після цього, Комісія надає Вам направлення на поселення.
- Крок 3. Дирекція студентського містечка:
- Після отримання направлення на поселення, Ви прямуєте до Дирекції студентського містечка (вул. Ломоносова, 59 гуртожиток №6), де отримуєте тимчасову перепустку до гуртожитку. До 01.09.2017 р. (доки Ви не є студентом Університету) мешкати в гуртожитку Ви можете лише як категорія «Інші». З 01.09.2017 р. Вас автоматично переведуть в категорію «Студент» і Ви мешкатимете в гуртожитку на загальних засадах. Постійну перепустку Ви отримаєте пізніше (упродовж місяця).
- Перелік необхідних документів, які потрібно надати інспектору відділу поселення:
- Направлення на поселення (видане комісією з поселення).
- Заява на поселення.
- Копія паспорта.
- Копія ідентифікаційного коду.
- Фотокартки 3 x 4 — 3 шт.
- Крок 4. Гуртожиток:
- Отримавши тимчасову перепустку, Ви рушаєте до Вашого гуртожитку. Номер гуртожитку та номер кімнати будуть зазначені в перепустці.
- Перелік необхідних документів, які необхідно надати адміністрації гуртожитку:
- Тимчасова перепустка (видана відділом поселення).
- Договір на поселення — 2 примірники.
- Оригінал довідки про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
- Конверт 11 x 16 (без марки).
- Фотокартки 3 x 4 — 3 шт.
- Заява на утримання зі стипендії оплати за проживання в гуртожитку (для студентів бюджетної форми навчання).
- Завідувач гуртожитком проводить інструктажі з Техніки безпеки та ознайомлює із Правилами внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках (під підпис), видає повідомлення на оплату першого місяця проживання в гуртожитку та ключ від кімнати, у яку Ви були направлені Комісією з поселення.
- Ви в гуртожитку. Ласкаво просимо!
0 Comments Leave a comment
Comments are closed.