“Нова пошта” – “феномен українського бізнесу з нуля”. У чому секрет успіху? Як саме працює компанія? Які круті проекти вона для нас підготувала? Все це, та багато іншого, студенти мали змогу дізнатися 19 вересня у 204 аудиторії Червоного корпусу КНУ ім. Шевченка. «Нова пошта» – це найпопулярніша пошта країни, яка здійснює відправку та доставку посилок як по Україні, так і з-за кордону. 350 нових відділень (і це тільки за 2018 рік!), 170 мільйонів рекордних відправлень, тисячі задоволених адресатів та адресантів. «Легкість доставки для життя та бізнесу» – головне гасло компанії, яке успішно втілюється у реальність вже багато років.
Окрім того, «Нова пошта» організовує безліч цікавих проектів, таких як “Гуманітарна пошта України”, “Nova Poshta Kyiv Half Marathon” (зокрема було проведено вже 10 забігів, встановлено бігові клуби у 6 містах) та Школа Бізнесу для молодих стартаперів, що вже мають певну схему для побудови власної кар’єри та готові розвиватися у цій сфері. Майбутні підприємці проходять відбір, навчання, 7 модулів, і насамкінець, захист планів щодо підвищення ефективності власного бізнесу.
«Круто» – ще один неймовірний проект від «Нової пошти», який дає можливість студентам прокачати свої soft skills, знайти себе та визначитися у житті. Успішно стартував у Києві, Одесі, Рівному та Тернополі. Під час зустрічі бізнес-тренер проекту Олександр Красицький поділився своєю історією успіху із присутніми, виділивши основні складові невизначеності у професії та у своєму покликанні:
«Перш за все, ви повинні розуміти, що не існує щасливих історій з першого разу. Я не завжди був бізнес-тренером. Після школи моєю основною метою були пошуки роботи. Ким я тільки не працював: від продавця до охоронця, від помічника консультанта до промоутера. Чому люди не можуть визначитися із своєю професією? По-перше, вони не мають глобальної мети, не вміють правильно визначати пріоритети. І це справді є проблемою. Людина бачить лише кінцевий результат, але не бачить шлях до нього. Окрім того, вона може недостатньо знати про себе та свої можливості, що призводить до переоцінки своїх сил (чи навпаки). Ще однією причиною невизначеності є та ситуація, коли хтось ставить перед собою чужу мету, чужу історію успіху, сліпо наслідуючи її».
Далі учасникам зустрічі були роздані схеми базових здібностей для побудови успішної кар’єри. Передусім, це:
- Спікерство (чітке донесення інформації, відсутність страху публічних виступів, вміння завоювати аудиторію)
- Контроль (коли варто контролювати, види контролю, застосування у залежності від задачі, делегування)
- Робота з клієнтом (поняття «сервіс», розуміння свого клієнта, забезпечення потреб найвибагливішого замовника)
- Робота із запереченнями (розуміння виникнення заперечень, вміння реагувати та опрацьовувати їх)
- Співпраця (робота у команді, відкриття нових можливостей, лідерство)
- Презентатор (складові презентації, її побудова, підготовка та проведення)
- Вирішення конфліктів (причини виникнення, різновиди, тактика поводження)
- Організованість (керування часом, організація процесів)
Саме ці soft skills є головними не тільки для підприємця, але й для кожної людини. Саме для цього і створений проект «Круто». Кожен мав можливість оцінити власні якості від 1 до 10, свої сильні та слабкі місця, обговорити це із бізнес-тренером.
Тобі прикро через те, що не встиг потрапити на зустріч? Завітай 1 жовтня у коворкінг Nova Hub, який знаходиться у 31 аудиторії 3-го поверху бібліотеки ім. Максимовича (вул. Володимиська, 58). Тут щовівторка з 16:00 до 20:00 будуть проводитися тренінги та модулі (всього 10), що прокачають твої soft skills та виведуть їх на зовсім інший рівень. Зустрічі передбачають обговорення та опрацювання таких тем проекту:
- Нетворкінг
- Чи є істина у суперечках?
- Конфлікт – це круто?
- Опанування страху публічних виступів
- Створення крутих презентацій
- Чи крутий ти спікер?
- Планування та організація
- Делегування та контроль
- Смачний сервіс: розуміння клієнта, робота з ним
- Я – бренд!
Чому варто відвідати тренінги? По-перше, це безцінний досвід. Адже вищезгадані навички знадобляться кожному у будь-яких ситуаціях. По-друге, після закінчення курсу тренінгів учасники отримають сертифікат кар’єрного факультету «Нова пошта» із soft skills. Крім того, компанія надає можливість стажування та працевлаштування. То чому б не спробувати?
Детальнішу інформацію шукай за посиланням: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/5415
0 Comments Leave a comment
Comments are closed.