Формула успіху від креативного директора Atlas Weekend

Напевно, не знайдеться жодного із молоді, хто б не чув про музичний фестиваль Atlas Weekend. Або у випадку студентів, що живуть на ВДНГ, не відшукати тих, хто в прямому сенсі не чув, що відбувалося на фесті. Кожного року ця подія стає все більш масштабною, яскравою та вражаючою. У чому ж секрет шаленої популярності музичного фестивалю Atlas Weekend, 18 вересня з нами ділився його креативний директор Влад Фісун. Як ви вже могли здогадатися, лекція про найграндіознішу подію для поціновувачів музики в Україні не могла бути нудною. На таку зустріч і пари не шкода проміняти.

Лекція проходила в Інституті журналістики, і через велику кількість охочих довелося змінювати аудиторію. Але навіть там були ті, кому не дісталося місця. Впевнена, що ті, хто стояли – найвідданіші фанати Atlas Weekend.

По-перше, варто зауважити, що Влад Фісун є досвідченим відвідувачем фестивалів. Виступи на Sziget і Burning Man в ролі діджея, досвід на “Джаз Коктебель”,”Вулична Їжа”, Z-Games, а також в медіа на посаді головного редактора журналів “Афіша”, Playboy і Viva та й взагалі експерта, що бере активну участь у музичному житті країни – стали багатим підґрунтям для успішної роботи над Atlas Weekend.

По-друге, багато уваги приділяється маркетингу та соціологічним дослідженням. За допомогою глибинних інтерв’ю організатори окреслюють портрет споживача, розуміння якого є важливим аспектом успішного просування проекту. Але фестиваль орієнтується не тільки на вподобання прогресивної молоді столиці, але і на найрізноманітніші смаки відвідувачів. Тут ви можете знайти кого завгодно: починаючи з Олега Винника і закінчуючи Face. Крім того, на фестиваль з’їжджаються жителі з усіх регіонів України, а також туристи з різних куточків світу!

Туристичний аспект також не останній у списку, тим паче, як висловилось одне іноземне видання, – «Київ – це новий Берлін». Столиця розвивається в руслі створення крутих заходів. На наших очах відбувається справжня хіпстерська революція. Цього року головним хедлайнером була група Placebo, заради якої приїхало багато туристів. Знайомство зі столицею України та насолода від прослуховування улюблених виконавців – ось секрет попиту серед іноземців.

Для одних людей фестиваль – це можливість нових знайомств, для інших – це спасіння від робочих буднів та чотирьох стін. Хтось жити не може без музики і постійно шукає нових цікавих виконавців, а для когось Atlas Weeekend – це просто естетична насолода, нереальна атмосфера і драйвові емоції.

Крім того, Atlas Weeekend – це соціально-культурний проект, який порушує важливі суспільні проблеми. Українці стають все більш еко-свідомими, тому на фестивалі мало місце сортування сміття. Цього року було добре опрацьовано питання технічного облаштування фестивалю для людей з інвалідністю. Батьки мали можливість залишити дітей на спеціальному гральному майданчику та насолодитися подією на повну. Як приємний бонус, у людей за 60 був шанс безкоштовно відвідати фестиваль. Таким чином, Atlas Weekend сприяє поширенню соціальних цінностей.

Космополітизм, креативність, прогресивність і соціальна відповідальність – все це так вабить тисячі людей!

Після закінчення лекції, звичайно, не обійшлося без питань. Особливо студентів цікавило, що нового буде у 2019 році, хто буде головними хедлайнером, і як стати волонтером наступного Atlas Weeekend.

За організацію лекції окрема подяка Мотивенту!

Comments are closed.