Instagram Workshop від української блогерки Діани Глостер

5 листопада у бібліотеці Максимовича відбулась цікава та корисна зустріч з випускницею юридичного факультету КНУ ім. Т.Г. Шевченка, fashion – блогеркою, акторкою, співачкою, телеведучою, дизайнеркою одягу  та просто дуже талановитою людиною  — Діаною Глостер.

Розпочала цю захоплюючу лекцію Голова Інформаційного Департаменту КНУ ім. Т.Г. Шевченка Катерина Ганіченко, яка висловила власну думку щодо того, яким має бути сучасний акаунт в Instagram. Також Катерина розповіла про програми для якісної обробки фото та створення привабливих історій. У кінці свого виступу Голова Інформаційного Департаменту провела досить цікавий  інтерактив із аудиторією.

Далі продовжила зустріч «співаюча акторка», так називає себе сама Діана Глостер. Вона поділилася з аудиторією своїм величезним досвідом щодо того, як «досягти успішного успіху», розповіла про власний життєвий шлях, а також про необхідність та секрети створення сильного особистого бренду.

«Просто робіть. Визначтесь з тим, що ви хочете і багато чого робіть! Нехай це буде для вас дещо незрозуміло, дещо важко, але, запам’ятайте, кожен день ви повинні щось робити.»

Перш за все, блогерка розповіла про те, як вона розпочала свій безмежно цікавий та багатогранний шлях. «Хто я?» – запитує у себе ця артистична дівчина. Відповісти важко, оскільки життя Діани Глостер почалося змінюватися з часу, коли вона вступила до коледжу в Лондоні та «пішла шукати» собі друзів на YouTube. І далі почалося…

• Перший кліп, «який ніколи не побачить світ»;
• Головна роль у фільмі «Київський торт»;
• Робота телеведучою на «ID Fashion»;
• Участь у червоній доріжці Grammy 2016, як співачка німецького лейбла «Respectable House»;
• Ведуча ранкового шоу «Київський ранок»;
• І, нарешті, засновниця власного бренду одягу DiGlow та шоуруму.

Якщо задати питання «Кому потрібен особистий бренд?» – відповідь Діани очевидна: «Всім!». Особистий бренд необхідний, по-перше, для того, щоб бути незалежним, відкривати нові можливості, продавати свої послуги та товари, впливати на великі маси людей та всебічно розкривати свою особистість.

Далі відома fashion-блогерка розповіда про секрети створення особистого блогу:
«Щоб створити особистий сильний блог вам необхідно:
1. Визначити ціль.
2. Описати свою цільову аудиторію.
3. Вибрати канали просування.
4. Розвивати експертність.
5. Робити! Робити! Робити! »

Також Діана поділилася методами просування та попадання в тренд, і висловила свою думку щодо контенту в Instagram.

У цілому, зустріч пройшла в надзвичайно затишній та дружній атмосфері. Кожен присутній черпав для себе багато корисної інформації.

І наприкінці хотілося б зазначити одну важливу цитату Діани Глостер, яка невидимою ниткою простяглася крізь цілий виступ:

« Чим більше у тебе граней, тим більша є твоя цінність! »

Comments are closed.