«Консультант абітурієнта» – проект Студентського парламенту Університету, який вже третій рік поспіль допомагає у вирішенні проблем усім охочим навчатися в КНУ. Це студентська ініціатива, яка була створена, щоб зробити життя вступників і їхніх батьків трохи простішим. Вступна кампанія очима студента, який вже пройшов цей шлях рік, два, три тому – як ми готувалися до знайомства із новенькими?
Члени “штабу” – це студенти-волонтери, які з радістю нададуть відповість на будь-які питання стосовно вступу до Університету та безпосередньо щодо процесу самого навчання (навіть на питання батьків про гуртожитки зможуть дати відповідь, але то не точно). Також консультанти допоможуть із заявами та документами, які потрібні під час подачі їх до університету, щоб голова без п’яти хвилин студентів не луснула від усієї напруги.
Уже з 27 травня почав свою роботу штаб онлайн-консультантів. Відповідаємо 24/7, аби якомога раніше допомогти визначитися вступникам зі своїми пріоритетами та змалювати повну картину всіх спеціальностях кожного факультету, адже всі ми проходили той етап, коли не можеш взяти себе до тями та відправити заяву. Студенти розповідали про власні враження від навчання та спеціальності, перспективи та кожен заохочував абітурієнтів вступати саме на свою спеціальність. Як спілкуватися? Був створений офіційний канал у телеграмі для абітурієнтів, аби нічого важливого не було втрачено. Для швидшого отримання інформації – боти, які можуть надати необхідні відповіді. І, звичайно, були створені чати, щоб майбутні студенти могли познайомитися один з одним та обмінятися думками.
Щодо офлайн-штабу, то вже 14 липня почали проводитися інструктажі для всіх консультантів. І з кінця липня він офіційно розпочав свою роботу. Величезна кількість студентів цього року висловила бажання стати частиною штабу. Ентузіазм та зацікавленість консультантів зробили початок серпня простішим та, мабуть, приємнішим, адже не кожен університет може похвалитися такою гостинністю. Консультанти допомагають із заявами та документами для вступу і поселення. Вони пояснюють, що саме вступникам робити, куди йти далі та чого очікувати, адже заблукати в безкінечних аркушах та заявах дуже просто. І обов’язково кожному видають буклет, на якому є карта студмістечка та покликання на найважливіші інфоресурси університету, щоб вступники якомога швидше могли себе відчути себе частиною великої сім’ї.
Новим цього року став штаб консультантів для іноземців, які допомагали з великою кількістю різних, але необхідних документів та на вступних іспитах. Також було створено два відділу: організаційний та інформаційно-аналітичний. Для всіх охочих надавати допомогу був проведений відбір і тест на рівень знання англійської мов.
Тож кожного дня протягом вступної кампанії всі абітурієнти можуть бути впевнені, що все буде зроблено без помилок та дуже швидко. Тому, першокурсники, не лякайтесь, ви не залишитесь сам на сам зі всіма несподіванками, що можуть вас спіткати! Надалі з вами під час адаптації до всього цього нового та невідомого з вами будуть студкуратори.
0 Comments Leave a comment
Comments are closed.