Хто хоче стати мільйо… веб-аналітиком?

Парсінг, конверсія, трекінг, метрика та атрибуція? Що це за лайка така? Спокійно, це лише кілька понять з веб-аналітики (ну чесно, найскладніші) Насправді, веб-аналітика – це корисно, цікаво і головне – високооплачувано!

Про це у вівторок студентам КНУ розповів Дмитро Осіюк, дуже харизматичний маркетинг-аналітик онлайн-сервісу з пошуку нерухомості ЛУН.

Дмитро розказав, що таке web-аналітика, і чому вона так потрібна кожному онлайн-бізнесу, чим займається та які задачі вирішує web-аналітик, які вміння повинен мати та де ж навчитися усьому цьому.

Ні для кого не таємниця, що Інтернет – це невід’ємна частина нашого життя, буденна річ. За даними статистики, 2 із 3 українців використовують його для особистих цілей, тому Інтернет – зручний спосіб збору інформації про людей, їхні смаки, вподобання і, що найголовніше, – їхні бажання і потреби.

Web-аналітика оцінює та покращує сайт з точки зору бізнесу саме на основі точних і правильних даних.

Так от, щоб ви знали, хороший аналітик володіє аналітичним складом розуму, має продуктове мислення, спритний характер та вміє підкріплювати відповіді цифрами. Дмитро радить майбутнім web-аналітикам вивчати базу даних і web-розробку, математику та статистику, програмування та алгоритми, ну і англійську, без неї нікуди.

Серед книг, які рекомендував лектор:

Веб-аналітика 2.0 на практиці. Тонкощі та найкращі методики

Google Analytics для googлят: практичний посібник з веб-аналітики

Google Tag Manager для googлят: посібник з управління тегами

Приємно, що лекція була не поверхневої, а дійсно цікавою і корисною, особливо для тих, хто цікавиться сферою маркетингу. Крім того, презентація була наповнена гумором, а спікер із задоволенням відповідав на питання студентів.

Тому, якщо світ web-аналітики та маркетингу тобі близький або якщо він зацікавив тебе тільки зараз, не бійся починати його вивчати, щоб потім із задоволенням розповідати, як же це круто – бути веб-аналітиком!

Comments are closed.